תוצאות החיפוש שלך

במה נבדלת השקעה בנדלן בישראל ובארה”ב?

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 10/05/2017
0

רבים אשר התנסו כבר בהשקעות בתחום הנדל”ן בישראל, או למדו על התחום, חושבים כי הם יכולים להתחיל עם השקעות נדל”ן גם בארצות הברית, ולא תהיה להם כל בעיה עם זה, אך זה כלל וכלל לא נכון. למרות שזה נשמע אותו דבר, השקעות בישראל בתחום הנדל”ן לא דומות להשקעות בתחום הנדל”ן בארצות הברית.

לכן, לפני שאתם מתחילים להתעסק עם השקעה בנדלן, לפני שאתם פונים אל השוק האמריקאי בכדי להשקיע את הכסף שלכם בנכסים מניבים מעבר לים, כדאי שתקראו את המאמר הבא וכך תגיעו מוכנים יותר ותדעו כיצד להתמודד עם האתגרים שמציב בפניכם השוק הזה על הצד הטוב ביותר.

מימון ההשקעה

כאשר מדברים על ההבדלים בין השקעה בנדלן בארצות הברית ובישראל עליכם להבין קודם כל את ההבדל הגדול והחשוב ביותר – המימון של ההשקעה. בכדי לממן השקעת נדל”ן בישראל אתם יכולים לבקש משכנתא על חשבון נכס קיים שיש ברשותכם או להיעזר בהלוואות שונות, אך אם אתם בוחרים להשקיע בנדל”ן בארצות הברית, במידה ואין לכם חשבון בנק והכנסות מסודרות במדינה, יהיה לכם קשה לגייס מימון במדינה ותצטרכו להגיע עם הכסף מהבית.
לכן לפני שאתם מתחילים לחפש נכס להשקעה בארצות הברית עליכם לבדוק מהו סכום הכסף שתוכלו לגייס לטובת ההשקעה וכך לבחור נכסים אשר מתאימים לאותו סכום, ולא ההפך כמו שרבים נוהגים בישראל – לחפש נכס ולאחר מכן לנסות למצוא את אופציות המימון המתאימות עבורו.

ניהול הנכס

אם אתם מתגוררים בישראל באזור הקרוב לנכס בו אתם מתכננים להשקיע, אתם יכולים לנהל את הנכס בעצמכם, להזמין בעלי מקצוע שונים אם תהיו זקוקים להם,  לבקר בנכס, למצוא שוכרים חדשים או רוכשים ועוד, כאשר אתם מתגוררים מעבר לים זה כבר הרבה יותר מסובך. לכן, כאשר אתם חושבים על השקעה בנדלן בארצות הברית עליכם לקחת בחשבון גם הוצאות על ניהול הנכס. הוצאות של תשלומים אשר יועברו לחברה מקצועית שתנהל עבורכם את הנכס באופן מלא ותאפשר לכם להיות בטוחים כי ההשקעה שלכם נשמרת בצורה טובה ולא יקרה מצב בו כשתגיעו לביקור, לאחר כמה חודשים או יותר, תגלו נזק רב לנכס אשר משפיע לרעה על ההצלחה של ההשקעה שלכם.

ענייני מיסוי

הבדל נוסף בין השקעות בתחום הנדל”ן בישראל לבין השקעות בארצות הברית קשור למיסוי. אם אתם רוצים להשקיע בתחום הנדל”ן עליכם לפנות אל רואה חשבון מקצועי אשר מכיר היטב את דיני המיסוי במדינה בה אתם מתכוננים להשקיע. אם אתם מתכוננים להשקיע בישראל, ואתם מתגוררים בה, יחולו עליכם דיני מיסוי שונים לחלוטין מאשר אם תשקיעו בארצות הברית, ואתם לא אזרחי המדינה או תושבי קבע.

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן