תוצאות החיפוש שלך

טיפים למציאת נכסים מומלצים להשקעה בישראל

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 25/05/2017
0

כאשר ברשותכם הון מספיק ואתם בודקים אפשרויות השקעה להגדלתו, אין ספק כי שוק הנדל”ן הוא האטרקטיבי ביותר שקיים היום בישראל. נכסים להשקעה נחשבים לדרך יעילה ובטוחה לתת לכסף “לעבוד בשבילך”, במיוחד כאשר היצע הדירות להשכרה בכל חלקי הארץ, הוא צר כל כך.

חשוב לבצע בדיקות מקיפות ככל הניתן לגבי היתכנות הרווח בפרויקט שבו אתם מתעניינים, ולדעת “לקרוא את השוק” בצורה הטובה ביותר. נכסים מניבים רווחים, בעיקר עבור מי שיודע אילו נכסים לקנות מלכתחילה.

למה אנשים מעדיפים לרכוש נכסים להשקעה ולא למגורים?

האזור שבו אנשים בעלי הון בוחרים להתגורר, לא תמיד יחפוף לאזור שבו יבחרו להשקיע בנדל”ן. יכולות להיות לכך הרבה מאוד סיבות – לימודים, עבודה, קרבה למשפחה- לכל אחד יש את הסיבות שלו להתגורר במקום מסוים.

לפעמים רכישת דירה בפרויקט זול באזור הדרום למשל, אשר יכול לייצר נכסים מניבים בזכות השכרת הדירות – ואפילו בשכר דירה נמוך יחסית – למשפחות או לסטודנטים המעוניינים לגור בקרבת מוסד הלימודים שלהם, תהיה משתלמת יותר מאשר השקעה גבוהה באזור המרכז, אשר שנים רבות יכולות לחלוף עד שהיא תחזיר את עצמה.

מדוע מומלץ להשקיע בנכסים בישראל?

שוק הנדל”ן הינו אחד מהנושאים הבעייתיים ביותר בארץ שלנו, ומהווה חלום עבור זוגות צעירים ומבוגרים כאחד. ניתן כיום לראות, בניגוד לשנים עברו, הרבה מאוד אנשים המתגוררים עדיין בשכירות גם בשנות הארבעים והחמישים לחייהם. הביקוש הרב לדירות להשכרה, מכל הסוגים- קטנות וגדולות, רק הולך וגדל.

זו הסיבה שאם כבר יש ברשותכם את הסכום המתאים לרכישת דירה, לעיתים מוטב לעשות חשיבה כלכלית ולייצר לעצמכם הכנסה קבועה באמצעות רכישת נכסים להשקעה והשכרתם, ומגורים באזור אחר. בישראל ניתן למצוא הרבה מאוד אנשים אשר רכשו דירה על מנת להשכיר אותה במחיר מסוים, ובוחרים לשכור בעצמם דירה אחרת, זולה יותר- למגורים, ובכך לייצר רווח חודשי קבוע לאורך תקופה של שנים ארוכות.

כיצד תוכלו לאתר נכסים מניבים להשקעה- עצות יעילות

שתי הדרכים הנפוצות לאיתור נכסים להשקעה שייצרו עבורכם את ההכנסה החודשית הרצויה, הן רשת האינטרנט ומשרדי תיווך.

בעוד שבאינטרנט תוכלו למצוא בקלות ובמהירות מידע רב לגבי פרויקטים חדשים שנבנים באזור בו אתם מעוניינים, וכן לגבי דירות ובתים מיד שנייה ולמעלה מכך – הסיכון הוא בהתפזרות ובבלבול מעומס הנתונים. פנייה למשרד תיווך לצורך רכישת דירה, אם כן, עשויה להיות יעילה יותר ובפרט אם מדובר ברכישת הדירה הראשונה שלכם.

הקפידו להגיע לפגישה עם משרד התיווך עם רשימת צרכים בראש, כלומר הדברים העקרוניים שחשובים עבורכם- התאמה לתקציב מסוים, אזור מבוקש, גודל דירה – כל אלו יקלו על המתווך לסנן בעבורכם את הדירות שיכולות להיות רלוונטיות. תפקידו של המתווך הוא ללוות אתכם בכל תהליך הרכישה, להתאים לכם את הנכסים שבאמת עונים על הצרכים שלכם, ולסייע לכם במשא ומתן לקבלת מחיר שיעמוד בתקציב שלכם.

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן