תוצאות החיפוש שלך

ביטוח חיים ומבנה בנטילת משכנתה

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 24/01/2017
0

ביטוח המשכנתה

ביטוח המשכנתה נועד להבטיח לבנק החזר של כספי ההלוואה במקרה של אסון. הביטוח מורכב משני חלקים/פרקים לפוליסה. ביטוח חיים המבטיח את החזר יתרת ההלוואה לבנק במקרה מוות חו”ח. וביטוח מבנה המיועד למקרים של פגיעה בנכס. בעבר, נהוג היה לבצע את ביטוח המשכנתה דרך הבנק שממנו ניתנה ההלוואה. כיום עולם זה נפתח לתחרות לרווחת הצרכן וניתן לעשות את הביטוח גם באמצעות חברת ביטוח במחירים אטרקטיביים.

ביטוח חיים :

מגן הן על הלווים והן על הבנק, במקרה מוות, חלילה, של הלווה או אחד הלווים. במקרה כזה, חברת הביטוח תדאג לשלם לבנק את סכום ההלוואה שטרם נפרע, וכך להקטין את הנטל הכלכלי על המשפחה.ביטוח מבנה למשכנתא מיועד למקרים של פגיעה בנכס כתוצאה מנזקים שונים. ברוב המקרים, ביטוח זה אינו כולל ביטוח תכולה המגן על הרכוש בתוך הבית.

ביטוח הדירה/מבנה:

פרק זה מכסה אובדן או נזק שנגרמו לדירה ולמתקנים הצמודים לה כתוצאה מהסיכונים המפורטים בחוברת תנאי הפוליסה. תגמולי הביטוח לפי פרק זה יחושבו וישולמו לפי שווי האובדן או הנזק למבנה הדירה, אך לא יותר מסכום הביטוח הנקוב ברשימה. למען הסר ספק פרק זה אינו מכסה את שווי הדירה אלא את ההקמה מחדש או תיקון של מבנה הדירה. במסגרת פרק זה קיים כיסוי לנזקי רעידת אדמה למבנה הדירה.

ביטוח אחריות כלפי צד שלישי :

פרק זה מכסה את חבותו של המבוטח או בני משפחתו, לרבות עובדי משק ביתו לשלם לצד שלישי על פי פקודת הנזיקין בגין אירוע תאונתי שהתרחש בשטח מדינת ישראל.

 ביטוח חבות מעבידים לעובדי משק הבית:

פרק זה מכסה את חבותו של המבוטח לשלם פיצויים על פי פקודת הנזיקין בשל אירוע מוות או חבלה גופנית שאירע במהלך תקופת הביטוח כתוצאה מתאונה או מחלה לאחד מעובדי משק ביתו של המבוטח בהיותו בשירותו הישיר של המבוטח תוך כדי עבודתו ועקב עבודתו אצלו בדירה המבוטחת. אשמח לעמוד לרשותכם, ארנון לוקר- סוכן ביטוח אישי נייד : 054-5333673 דוא”ל: Laad96@012.net.il  

התועלות של העבודה איתנו:

צרו קשר עכשיו לפגישה ללא התחיבות או להערכת שווי:

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן