תוצאות החיפוש שלך

בחירת עורך דין נדל”ן תל אביב חלק 2

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 28/03/2015
0

האם כל עורך דין יכול “לסגור” עסקת נדל”ן?

תחום המקרקעין נתפס משום מה כתחום שאינו נדרש לידע רב, לכן עורכי דין רבים לוקחים עסקת נדל”ן לידיהם. הבעיה היא שהרצון הטוב שלהם לא תמיד מהווה נקודת זכות לרוכשי הדירות. לקוחות אלה בוחרים בעסקה כגון זו מכיוון שעל פי רוב מדובר בשכר טרחה נמוך או הכרות אישית עם העורך דין.

כל תחום נדרש למקצועיות. איש מקצוע בעל ותק וניסיון ודאי יהיה יעיל ואיכותי יותר. כך גם לגבי תחום הנדל”ן. רכישה ומכירה של מקרקעין נדרשים ליתר תשומת לב, מכיוון שמדובר בעסקאות יקרות, אם לא היקרות ביותר, שרוב הציבור הישראלי יעשה בימי חייו.

מדוע להיפגע בשל חוסר המקצועיות של מישהו אחר?

לא כל עורך דין בקי בתחום המקרקעין

הבירוקרטיה ומערכת המיסוי בישראל מורכבות ומתישות. עורך דין שאינו שולט בכל הנושאים הנדרשים לסגירת עסקת נדל”ן עלול ליפול ולהפיל את לקוחותיו. המסמכים השונים שנדרשים לכל שלב ושלב בעסקה חשובים להצלחתה ולמימוש כל ההטבות הקיימות על פי חוק. עורך דין חסר ניסיון בתחום לא יכיר את כל הסעיפים ותתי הסעיפים החשובים כל-כך ללקוח.

מדוע לא מומלץ לחתום על חוזה לרכישת דירה ללא עורך דין?

צעדים עצמאיים מבורכים, אך לא בתחום הנדל”ן. קיימות פסקאות מתחדשות, בעיות שעלולות לצוף על פני השטח, החייבות מענה מידי. הניסיון לחסוך בשכר טרחה לעורך הדין  מתגלה לעיתים קרובות כטעות שגובה מחיר הרבה יותר גבוה מאשר אותו שכר טרחה שיכול היה לחסוך ללקוח אלפי שקלים.

המלצה חמה

ייצוג משפטי אינו המלצה בגדר מותרות. מדובר על עשרות סעיפים, על מידע שעשוי להועיל, אך עלול גם להזיק ללקוח. החיסכון הכספי של הלקוח יבוא לידי ביטוי בבחירה בעורך דין המתמחה בתחום המקרקעין שילווה אותו בתהליך חתימת החוזה.ההמלצה הישראלית החמה שלנו היא, לבדוק את הרזומה של עורך הדין המציע עצמו לעסקת הנדל”ן שלכם. ללא הניסיון המקצועי שלו – אתם עלולים להיפגע, ועדיף בחירה נבונה אחת מאשר התנהלות משפטית כושלת ובכייה לדורות.

סוכן חכם

הפסיקו לפספס נכסים!

הרשמו לאיתור נכסים אוטומטי.

קבלו התראות בדבר נכסים חדשים לפני כולם.

בחירת עורך דין נדל”ן תל אביב חלק 2

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן