תוצאות החיפוש שלך

קניית דירה מבלי להפגע

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 28/03/2015
0

כשמתחילים בהליך קניית דירה, מה כבר יכול להיות?

“במקרה הגרוע ביותר תגלו שהדירה שזה עתה קניתם – למעשה, לא שלכם”.

מדובר על החלומות הרעים ביותר של כל אזרח ממוצע, כמוני – כמוך, שהחליט לחסוך בשכר הטרחה ולכן רכש את דירתו ללא ייעוץ של עורך דין בתחום המקרקעין. רוב הישראלים לא עושים את הטעות הזו. בימינו כבר לא לוקחים סיכונים.

מה יכול לגלות עורך דין מקרקעין על הנכס?

ייעוץ משפטי ובדיקה מעמיקה מסייעים לאדם מן השורה להיות בטוח שהדירה אותה הוא רוכש אכן נמכרה על ידי בעל הדירה ושהיא אינה משועבדת, מעוקלת, או נבנתה ללא היתר או בחריגה מהיתר, וכמובן, שאין עליה צו הריסה.

ייעוץ משפטי מקצועי הנעשה על ידי עורך דין מקרקעין מלווה את לקוחותיו מתחילת הדרך ועד לשלב קבלת המפתחות, וזאת על מנת לוודא כי הנכס אכן יועבר אליהם, יירשם על שמם ויהיה חף מכל זכויות צד ג’ ו/או עיקולים.

מתכוונים לרכוש דירה? האם לחתום על זיכרון דברים

זיכרון דברים הוא חוזה בדיוק כמו כל חוזה אחר. הפרתו גוררת קנס כספי על המפר ומשום כך תהיה ההפרה מגובה בבקשה לאכיפה. במקרה בו יחזור בעל הדירה מהחלטתו ולמכור לאחר חתימת זיכרון הדברים יסתכן ב”צו עשה” של בית משפט הדורש ממנו להמשיך בהליך המכירה או לעמוד בתשלום הקנס הנקבע.

זיכרון דברים, מתוקף היותו חוזה, יכיל את כל פרטי החוזה: הפרטים המזהים של הצדדים בחוזה, הסכום הנקוב על הדירה, מועדי התשלום, מועד המסירה וכולי. ההמלצה על חתימת זיכרון דברים נובעת מרצון החוק לשמור על ההצהרה התקפה של הצדדים בחוזה. רשויות המס רואות במועד החתימה על זיכרון הדברים כמועד חתימת ההסכם של רכישת הדירה בהקשר לכל דבר ועניין.

אם חתמתם על זיכרון דברים ללא יועץ מקרקעין מומלץ שתתנו לעורך דין בקי לקרוא את החוזה כדי לוודא ששמכם אכן יהיה רשום בטאבו תחת הדירה שאתם מתכוונים לרכוש.

סוכן חכם

הפסיקו לפספס נכסים!

הרשמו לאיתור נכסים אוטומטי.

קבלו התראות בדבר נכסים חדשים לפני כולם.

קניית דירה מבלי להפגע

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן