תוצאות החיפוש שלך

קניית דירה מקבלן – חלק1

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 28/03/2015
0

האם אתם רוכשים דירה מקבלן?

קבלני דירות מיוצגים על ידי עורכי דין בעלי ניסיון. החוזים שהם מציעים ללקוחות המגיעים לרכוש את הדירה מנוסחים, באופן טבעי, לטובת הקבלנים. חוסר הניסיון של רוכש דירה ישאיר אותו עם סיכוי קלוש מאוד לבצע מו”מ מוצלח. ראשית, סבירות שלא יבין את כל הכתוב.שנית, חוסר הידע יהיה בעוכריו.

ייעוץ משפטי יסייע לכם לנהל מו”מ מוצלח ב קניית דירה מקבלן

רק כדי לשפוך מעט אור על החוזה בין הקבלן לבינכם, נציג את הפרטים הבאים:

כאשר נרכשת דירה מקבלן יש לבדוק את חוזה המכר בדקדקנות ומדובר בעשרות עמודים.חשוב לתת את הדעת לגבי הזכויות הקנייניות המסופחות לקבלן ולשאר נושאים תכנוניים של מהלך הבנייה. כאשר מדובר על קרקע שנרכשה ב”עסקת קומבינציה” על ידי הקבלן,

יש לבדוק את הסעיפים הרלוונטיים מול בעל הקרקע שילווה את כל תהליך הבנייה עד לשלב בו יימסרו הדירות לבעליהן החדשים ויירשמו זכויותיהם (בין אם זה הקבלן ובין אם אלה הלקוחות שרכשו את הדירה).

יש לעקוב אחר הסעיפים הנדרשים לאישור המסים עם בעל הקרקע, והסעיפים המאפשרים את ביטולה של העסקה במידת הצורך.אלה, מן הסתם, יכולים להשפיע באופן חד משמעי על העסקה בין רוכש הדירה לקבלן.מעבר לכך, קיימים נושאים נוספים שחייבים לקבל התייחסות נאותה כגון: תכנית בניין ערים (תב”ע), היתרי בנייה, אישור מכירת הדירה על ידי הקבלן תוך התייחסות ספציפית להצמדותיה (למי היא נמכרה, למי היא הוקצתה ועוד), נספחי תשלומים, הנחיות לייפוי כוח, מפרטים טכניים והתנהלות נכונה מול הבנק לאחר רכישת הדירה על מנת שלא ייווצר מצב של שיעבוד הדירה שנרכשה.

אלה רק חלק מתוך הנושאים שעורך דין מקרקעין חייב לדעת כדי שאתם תהיו בטוחים שביצעתם עסקה טובה.

סוכן חכם

הפסיקו לפספס נכסים!

הרשמו לאיתור נכסים אוטומטי.

קבלו התראות בדבר נכסים חדשים לפני כולם.

קניית דירה מקבלן – חלק1

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן