תוצאות החיפוש שלך

שיפוץ דירה – נכס

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 28/03/2015
0

קווים מנחים בנושא שיפוץ דירה או נכס – שיפוץ מקסימאלי במחיר מינימאלי.

שיפוץ דירה או נכס אחר לא חייב להפוך להוצאה כלכלית בלתי נשלטת, זאת במידה והוא מתכונן כראוי. מפרט טכני הנעשה על ידי מהנדס או אדריכל שומר על מסגרת התקציב שתוכננה מלכתחילה. אחד העקרונות המסייעים לשלוט על ההוצאה התקציבית הוא השוואת מחירים.

מדוע קיים פער גדול בין הצעות המחיר השונות בתחום השיפוץ?

ברור שהשוק מוצף באנשי מקצוע רבים, בעלי ניסיון, חסרי ניסיון, הפועלים תחת חברות גדולות או עצמאיים, אך לא רק בשל כך מתגלים פערים במחירים. האופן בו מתאר הלקוח את צרכיו גם גורם למחיר להשתנות. הסבר הלקוח עלול להיות רחב מדי ואינו מדויק. עובדה זו מייצרת תשובות שונות בהתאם לפרשנות, לשיקול דעתו של איש המקצוע ולדמיונו.

לדוגמה: פרקט למינציה לסלון: באיזה סוג של פרקט מדובר ומהי האיכות הנדרשת?

נקודת אינסטלציה כולל ניקוז: אופי הצנרת משפיע על המחיר וכך גם החומרים ממנה היא עשויה. כמו כן, מה לגבי סוג הברז?. הריסת הקיר: כיצד? על ידי ניסור יהלום או על ידי פטיש, ועוד כהנה וכהנה.

מפרט טכני מדויק מייצר מדד אמתי להשוואת מחירים.

כדי להכין מפרט טכני יש להתייחס למיקום השיפוץ. מבנה הבית ומיקומו בשרשרת הבתים באזור משפיעים על החלטות שונות באשר לאופן העבודה.

לדוגמה: הריסת קיר יכולה להשפיע על החדרים הנוספים בבית, וכן על איכות החיים של הדיירים הנוספים המתגוררים בבית הדירות. מרכיבים כגון חגורות בטון, פינוי האשפה ועוד גם משפיעים על אופן העבודה ולכן גם על מחירה.

נושאים אלה מוכרים לאנשי המקצוע: הקבלנים והאדריכלים היכולים לסייע ביצירת מפרט טכני מקיף ומדויק על מנת לשלוט בהוצאות התקציביות.

שיפוץ אינו חייב להיות בור ללא תחתית שירותי ייעוץ בתחום השיפוץ (כמהנדס או כאדריכל) יכולים לחסוך אלפי שקלים ועוגמת נפש. ההבדל בין המינוח המקצועי לבין הביטויים הכלליים (בהם מרבית הציבור שאינו בקי עושה שימוש) הוא משמעותי ומוצא ביטוי בתשלום הסופי.

עלות הייעוץ המקצועי מהווה תוספת צנועה יחסית כאשר מדובר על שיפוץ בסדר גודל של 60,000 שקלים ומעלה. ברור שייעוץ מקצועי יכול לחסוך לבעל הדירה סכומים שלעתים גבוהים יותר מעלות הייעוץ.

זה משתלם!

סוכן חכם

הפסיקו לפספס נכסים!

הרשמו לאיתור נכסים אוטומטי.

קבלו התראות בדבר נכסים חדשים לפני כולם.

שיפוץ דירה – נכס

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן