תוצאות החיפוש שלך

הערכת שווי דירה בתל אביב

פורסם ע''י אסתי ארנון ב 28/03/2015
0

מה קובע את מחיר הנכס?

הערכת שווי דירה בתל אביב –

קיימות מספר אפשרויות להערכת שווי דירה או נכס למכירה בתל אביב, חלקן ללא עלות וחלקן בתשלום: מחירון נדל”ן, יועץ נדל”ן ושמאי מקרקעין. הערכת המחיר מושפעת ממחיר דירות דומות מה שמוגדר מחיר השוק, מהיצע הדירות לעומת הביקוש, וכן מהמצב הכלכלי, הפוליטי והמדיני של מדינת ישראל לצד המגמות המשתנות של השוק.

הערכת שווי טובה חוסכת בזמן, בכסף ובעוגמת נפש מיותרת. אין מדובר במדעים מדויקים אלה בהערכה בלבד וניתן לבדוק מה ערכה של הדירה בשלוש דרכים:

מה לגבי מחיר השוק?

המחיר הממוצע למ”ר המוצע בשוק מהווה כלי משמעותי שבסופו של דבר קובע את שוויה של הדירה. לצד המחיר למ”ר ישנם פרמטרים הנלקחים בחשבון כמו: מיקום, מצב הדירה, קומה, נוף, גישה, מספר חניות וכד’. המחיר אותו הקונה מוכן לשלם עבור הדירה, והמחיר בו מוכן בעל הדירה למכור אותה, מהווים ערך אובייקטיבי המשפיע על כלל הדירות באזור בו היא נמכרת. זהו, בסופו של דבר, המחיר הממוצע המתאים לכלל הקונים והמוכרים במשק. יוצאים מהכלל דירות הנמכרות במחיר נמוך או גבוה יותר כגון מכירת דירה בהליך של כונס נכסים, או רכישת דירה על ידי אנשים בוגרים המוכנים לשלם מחיר גבוה בשל המיקום ורצונם להתגורר קרוב לילדים, וכדומה.

הערכת שווי דירה בתל אביב חשובה, אך מוכרים רבים בוחרים לנקוב בסכום מסוים שנראה להם מתאים וראוי לדירתם (הרי אין הגבלה על תמחור הנכס). במקרים כגון אלה ייתכנו שתי אופציות: מכירת הנכס במחיר מופקע למי שמסכים לשלם, או מכירת הנכס במחיר נמוך הרבה מערכו.

בשני המקרים מדובר על הפסד: מחיר נמוך פוגע במוכר הנכס, ורכישת דירה במחיר מופקע לא קורה לעיתים קרובות מידי וכך בעל הנכס יפסיד זמן רב מאוד בתהליך המכירה עד שיתקן את המחיר.

הערכת הנכס מאפשרת בירור שווי הנכס ומשקפת את השוק הריאלי של רכישות הדירה ומכירתן. בסופו של דבר מדובר ברווח נקי גם של המוכר וגם של הקונה.

אנחנו באבסולוט נוכל לבצע הערכת שווי דירה בתל אביב ללא עלות וללא התחייבות מצדכם. נוכל לתרום מניסיוננו בכדי להביא לתמחור מקסימלי אשר יועיל לתהליך המכירה.

אנו משתמשים מחד במאגריי מידע ממשלתיים אותם נציג לפניכם כמדד למכירת דירות באזורכם. מצד שני נשקול מרכיבים שונים בנכס שלכם אשר יוסיפו או יגרעו מהמחיר הממוצע באזור.

התועלות של העבודה איתנו:

צרו קשר עכשיו לפגישה ללא התחיבות או להערכת שווי:

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן