תוצאות החיפוש שלך

המלצות לקוחות

Albert Nevelev
Albert Nevelev
5.0
23/08/2023

מקצועיים מאוד, שירות בשקט ומסירות, מאוד ממליץ

Amir Hofman
Amir Hofman
5.0
04/05/2023

אסתי ליוותה אותי בשכירות דירה באופן לא פחות ממדהים - היא מקצועית, מדויקת, אדיבה ומנסה לעזור בכל דבר. ממש נותנת ליווי מקצועי ואנושי בתהליך עד חתימת החוזה וגם אחרי חתימת החוזה. פשוט תענוג לדעת שיש מתווכים כמוה. אני ממליץ עליה בעיניים עצומות, פקוחות ובחום.

yaniv yardeni
yaniv yardeni
5.0
12/04/2023

שירות מקצועי ואמין. דואגים לשביעות רצונם של כל הצדדים. מכירים היטב את האזור.

David Cohen
David Cohen
5.0
10/04/2023

We were hugely impressed with the professionalism and skill in handling the sale of our family apartment in Tel Aviv It was a pleasure to deal with Esti and Eran Smadar and David Cohen

משה מרזוק
משה מרזוק
5.0
14/03/2023

קיבלנו שרות מעולה תמיד היו זמינים ואדיבים. תודה על הכל.

שלומי מימון
שלומי מימון
5.0
19/09/2022

ברצוננו להחמיא לאסתי ארנון על שווק ומכירת דירתנו באופן מעורר התפעלות. על היושר, החיוך והנעימות, בסבלנות יוצאת דופן ובמקצוענות ראויה לשבח מהרגע בו פגשנו בה ועד למכירה. מבחינתנו אין לה תחליף.

19 thoughts on “המלצות לקוחות

  • ענת
    on 22/11/2021

    אסתי וערן,
    תודה על הליווי המקצועי ולא פחות חשוב – אמין, נעים, זמין ומאיר פנים (:
    בתחילת התהליך בדקתם איתנו מה אנחנו מחפשים, מה חשוב לנו ולאן אנחנו שואפים, לשם כיוונתם ואף הישגתם!
    לאורך כל התהליך הרגשנו שאנחנו בידיים טובות.
    אתם זן נדיר

  • שרין סולן
    on 10/08/2021

    ברצוננו להודות ולשבח
    על שירות מקצועי, אישי, אדיב
    לאורך כל תהליך מכירת הדירה
    מדובר ללא ספק –
    במשרד התיווך המוביל בצפון תל אביב
    מומלץ בחום

  • יונתן
    on 19/10/2019

    אסתי הנהדרת עזרה לנו סוף סוף למצוא דירה אחרי 3 שנים של חיפושים בהרבה שכונות בתל אביב.
    התהליך היה מהיר ומקצועי. אסתי כבר באותו יום שדיברתי איתה הראתה לנו מספר דירות בשכונת למד.
    התהליך היה מובנה בצורה מאוד טובה – בואו נראה כמה דירות וכל פעם נצטמצם למה שאתם צריכים. אסתי הייתה מאוד מנומסת ונחמדה. הכי אהבתי שהיא לא הפעילה שום לחץ עלי כקונה פוטנציאלי להזדרז ולקנות והרגשתי שהיא ממש בצד שלי.
    לבסוף מצאנו דירה שמצאה חן בעינינו ואסתי ליותה את תהליך המשא ומתן בצורה מקצועית עד לפרטים הקטנים של פריסת התשלומים ותהליך הפינוי. ממליץ עליה בחום!
    יונתן.

  • ברכה ליטבק
    on 22/08/2019

    אסתי אלופה, מתווכת מקצועית ומעבר לזה אדם מדהים, איכותי ואכפתי. הגעתי אליה באקראי והיא הפכה ליועצת צמודה, סייעה בידינו תוך זמן קצר לשכור וגם לרכוש דירות, והכל ביעילות ובנעימות. היא לומדת את הלקוח ומצליחה לקלוע לטעמו ולכיסו. זכיתי ביועצת מקצועית ובחברה . ממליצה !!!! ????

  • סביון
    on 30/05/2019

    ברצוני לשבח את אסתי וערן. אסתי שליוותה אותנו בכל תהליך המכירה במקצועיות, בישרה, בסבלנות, בתשומת לב לפרטים הקטנים, ברגישות וביחס אישי מדהים. למרות שהדירה עמדה חודשים רבים ללא דורש, מרגע שהעברנו את הטיפול לידי אבסולוט נכסים והעניינים החלו לרוץ. ויתרה מכך לאחר שכבר סוכמו הפרטים והתגלעה מחלוקת, אסתי הצליחה ליישר את ההדורים והכל בא על מקומו בשלום. יצאתי ממשרדם שבוע שעבר שמח ועצוב גם יחד, שמח על השלמת העסקה ועצוב שנפרדתי מהם….
    מומלץ בחום ובהערכה רבה!

  • תומר
    on 21/05/2019

    אסתי ובר שידכו עבורי דירה להשכרה שענתה בדיוק על ההגדרות שחיפשנו.
    לאחר שראינו את הדירה, המשיכו בר ואסתי בטיפול אישי, מסור ומותאם לצרכים שלנו אל מול בעלי הדירה (גם בנושאים שאינם בהכרח באחריותם) עד לסגירת העסקה לטובת כל הצדדים. כיף לקבל כזה שירות!!
    ממליץ בחום.

  • הלל
    on 06/12/2018

    ברצוננו להמליץ על משרד תיווך Absolut בניהול אסתי וערן, אנשי מקצוע ישרים.
    מכירת או קניית נכס מורכבים מתהליך שמתחיל ברצונות ורגשות, עובר דרך הבנת המציאות וכלה בבורוקרטיה לא קטנה. בפראמטרים הנ”ל פגשנו יושרה ואמינות, וגישה חיובית מעל הכל.
    מאחל להם עיסקאות מרובות והמשך הצלחה בתחום עיסוקם

  • לוצ'יה קרפל
    on 09/10/2018

    מכרנו היום דירה. כל התהליך היה חלק וללא כאבים מבחינתנו, אסתי נשאה אותנו על כפיים ברכות, תבונה ורגישות. שרות מקצועני ברמה גבוהה!

  • שרית קופמן
    on 13/06/2018

    ברצוני לשבח את ערן קופמן מאבסולוט נכסים, חיפשתי דירה להשכרה במשך המון זמן, פניתי למשרד התיווך וערן מיד נרתם לחיפוש, סיפרתי לו מה אני מחפשת והוא כמובן התאים את ההצעות לפי רצוני.
    כשהוא מצא לי את הדירה המיוחלת , ליווה ודאג לכל התהליך מול בעל הבית, כל שנותר לי היה לחתום על החוזה.
    יש לציין שעברתי כמה דירות בחיי, אבל טיפול כזה מסור לא היה לי.
    אני מקווה שלא אצטרך לעבור דירה אבל אם יקרה, ערן תהיה הכתובת הראשונה שלי!

  • דניאל גונטר
    on 10/02/2018

    ברצוני לשבח את השירות המדהים של ערן. יישר כח דניאל גונטר

  • לילך אשרוב
    on 22/01/2018

    אסתי וערן ייצגו אותנו באחרונה ברכישת דירה חדשה ובמכירת הדירה הנוכחית (בבלעדיות).
    אסתי וערן היו זמינים וקשובים מאד לצרכים ולמגבלות שלנו וייצגו אותנו בסבלנות, במסירות ובמקצועיות רבה.
    אסתי וערן מאד אמינים, נעימים ודיסקרטיים ופועלים בשיתוף פעולה עם מתווכים אחרים, דבר שתורם מאד לקידום העסקאות.
    אנו מודים על הטיפול המקצועי המסור וממליצים בחום רב על שירותי משרד אבסולוט.

    לילך ורון אשרוב, תל אביב

  • סיני אבלין
    on 28/11/2017

    אני הגעתי במקרה לחברת אבסולוט ומהרגע הראשון התרשמתי לטובה מהרוגע ומהסבלנות שאסתי וגם אורית הפגינו לאורך כל החיפוש עבור שוכר לדירתי ברמת אביב. גם כשכמה שוכרים פוטנציאליים עזבו אותנו בגלל שהדירה אליה אני צריכה לעבור לא הייתה מוכנה, או שפתאום התחרטו רגע לפני החתימה על החוזה , שתיהן לא הרימו ידיים והמשיכו לטפל בנושא תמיד עם חיוך על השפתיים ועם ידע מקצועי ראוי לציון.
    אני מודה למקריות שהפגישה אותי עם שתי נשים מקסימות שליוו אותי בכל התהליך עד לסיום המוצלח של העיסקה.
    אני מאחלת לכן המשך עבודה פוריה בכל העיסקאות העתידיות שלכן.

  • דורית ורועי אנב
    on 04/09/2017

    הגענו לאסתי דרך המלצת חברים, שהבטיחו לנו מתווכת שהיא הרבה יותר מזה! והם צדקו. אסתי היא אמינה, ישרה, הגונה, אחראית ובעלת תודעת שירות גבוהה מאוד. תמיד חיובית וחושבת כמה צעדים קדימה. מקפידה על שקיפות מאוד גבוהה ולא מסתירה דבר. הרגשנו שהיה לה חשוב למכור את הדירה שלנו כמעט כמו לנו! היא לקחת את העסקה ואת כל התהליך באופן אישי והרגשנו כמו משפחה. גם ערן וגם היא עבדו על הדירה ללא הרף. השארנו להם מפתח לדירה כי היה ברור שאנחנו סומכים עליהם ב – 200%. הקשבנו לכל טיפ או המלצה שהייתה להם עבורנו כי היה ברור שהם דואגים לאינטרסים שלנו מבלי שזה יהיה על חשבון הקונים של הדירה. היו לנו מתווכים אחרים שיצרו אצלנו תדמית שלילית על כל נושא התיווך. אבל אתסי וערן שינו את המצב ב – 180 מעלות.
    היה תענוג לשתף איתכם פעולה! קפה ועוגיות קנמון אצלנו כשתהיו בסביבה… (-:

  • נילי פרץ
    on 11/11/2016

    אסתי ארנון טיפלה עבורנו בהשכרת דירה שלנו בתל אביב ובפיקוח על שיפוץ הדירה מול אנשי מקצוע עד להשגת התוצאה הרצויה ומציאת שוכרים מתאימים לדירה. הטיפול של אסתי לאורך כל הדרך היה יוצא דופן באיכותו ובתוצאותיו. אסתי משלבת באופן נדיר מסירות ויושרה מקצועיים ביחד עם חדות, ניסיון והיכרות עם השוק. הטיפול בדירה היה חשוב עבורנו בין היתר משום שאנחנו חיים בחו”ל ולא יכולנו לבקש לעצמנו נציגה יותר מסורה מאסתי. אסתי עובדת בזמינות מלאה כלפי הלקוחות שלה, יום ולילה, בראש גדול, בנעימות ובאווירה טובה ותומכת, כמעט מפנקת, חרוצה, ועם יחסי אנוש טובים בצורה יוצאת דופן. אין לנו ספק לגבי תרומתה בסגירת העסקה. יצויין גם שערן השותף של אסתי היה מוכן לגבות אותה בכל עניין שהתעורר והשלים אותה בכל מה שנדרש, ואין לנו ספק שהם צוות מנצח שסוגר עסקאות טובות עבור הלקוחות שלהם.
    נהננו מאוד לעבוד עם אסתי, ואנחנו מרגישים ברי מזל שהיא הופיעה עבורנו בזמן הנכון ובמקום הנכון, ומצפים להמשיך לעבוד איתה שוב בעתיד.
    גיל ונילי פרץ

  • בקי שוקן
    on 01/10/2016

    אורית רז תווכה בעסקת מכר של דירה בשיכון בבלי, אשר קניתי לאחרונה. לולא היא, העסקה לא היתה מתקיימת. אורית קידמה את העסקה בסבלנות, מקצועיות, אכפתיות ובעיקר עם כבוד רב לשני הצדדים בעסקה. אני שמחה להמליץ עליה למתעניינים בשירותי תיווך. לא תצטערו.
    בכבוד רב,

    בקי שוקן

  • אסתי וערן היקרים,

    היה לנו העונג לעבוד אתכם. לא כל יום מוצאים אנשים כלכך מקצועיים, ישרים ואדיבים גם יחד. הפכתם לנו את חווית מכירת הדירה לחוויה נהדרת וקלילה, מבלי יותר מידי התעסקויות.
    גם נטע וגם אני מודים לכם על כך מאוד!

    אוהבים ומעריכים,
    נטע ונמרוד גליקסמן

  • דב נסיס
    on 05/05/2016

    אומר זאת במילים פשוטות…. כאחד שחיי את חייו הבוגרים בחו”ל והיה מעורב במספר לא מבוטל של עסקאות … ובמיוחד בארה”ב…. לאסתי ישנה איכות, יושרה ושקיפות מקצועית בלתי ניתנות לשכפול…. איכויות שלדעתי לא תמצאו או תתקלו בשום מקום אחר (מבחינת ניסיוני לפחות). היא מחויבת, יסודית (עד כאב)…. ואייך שאומרים בניו-יורק על איכות ברוקר (מכל סוג שהוא)…. She is a deal closer !!!

  • גנור דורית
    on 31/01/2016

    הגעתי לאסתי ארנון במקרה בעת שהיה מול משרדם במרכז המסחרי בל’. פעלתי עפ”י האינטואציה ובחרתי לחפש דירה בעזרתה של אסתי בלבד. מצאתי מתווכת מקצוענית, מכובדת, רצינית, חרוצה ורגישה, שונה לחלוטין מן הסטראוטיפ המקובל על מתווכים. אסתי השקיעה שעות רבות בחיפוש מדויק לדרישותי, הרחיבה את מעגל החיפוש בעזרת שיתופי פעולה ללא היסוס. גם כששיניתי את אזור החיפוש המליצה לי על עמיתים ראויים. בכל אתר אסתי דאגה ללא טיוח להציג בפני יתרונות וחסרונות אמיתיים של כל נכס. ממליצה מאוד לעבוד אם משרד אבסולוט, אפנה בהחלט את חברי ואם אזדקק בשנית אפנה ללא היסוס.

  • הדס ארנס
    on 20/01/2016

    אורית רז תיווכה בבלעדיות דירה בבבלי בבעלותנו.
    ניסינו למכור את הדירה בעצמנו במשך 8 חודשים, ללא הצלחה (למרות שהיו מתעניינים רבים).
    אורית קיבלה בלעדיות על הדירה ובתוך 3 חודשים הדירה נמכרה.
    אורית טיפלה בלקוחות ובשיתופי פעולה עם מתווכים אחרים על בסיס יומיומי, הראתה את הדירה והפוטנציאל לשיפוץ הטמון בה והשיגה עבורנו מחיר מצויין.
    אורית מקצועית, אמינה ואדיבה.

השאירו תגובה

הדוא''ל שלך לא יפורסם

השוואת מודעות

הזינו את הפרטים וקבלו הערכת שווי תוך 24 שעות

שמי אסתי ארנון.
אם תרצו שנעריך את שווי הנכס שלכם בעזרת שילוב של אמצעים טכנולוגים והניסיון שלנו, הנכם מוזמנים להזין את פרטי הנכס כאן ותאם איתנו פגישה להערכת שווי הנכס. אנו עובדים בתל אביב !

אנו מבצעים הערכות שווי בתל אביב וארסוף

דילוג לתוכן